BitLab хостинг
Почетна страница > Новости

Србска веслачица змајевог чамца Ана Дудуковић главно је лице у руском промотивном споту

30.04.2020. год.

Ана се бави различитим веслачким спортовима и члан је србског „драгон боут“ тима (кану за 20 људи). 2019. је посетила рафтинг камп на Алтају, који организује руска федерална агенција „Россотрудничество“ у оквиру програма New Generation. Њен се живот током епидемије такође драстично променио. Како проводи време у карантину можемо видети у споту који се недавно појавио на званичним страницама овог руског програма у социјалним мрежама, пише Russia beyond.

У интервјуу за Russia beyond Ана Дудуковић је испричала како је постала главно лице нове сезоне међународног омладинског програма руске федералне агенције Россотрудничество „New Generation“. Нова сезона почиње ускоро у формату „Јавна дипломатија у доба карантина“ („Public Diplomacy Beyond the Qarantine“).

„Спот се односи на јавну дипломатију у доба короне“, каже Ана. „Ја имам изузетну сарадњу са Руским домом у Београду, и врло сам радо учествовала у снимању овог спота о јавној дипломатији. Морам да признам да је ово био изазов за мене, јер никад пре нисам глумила, али сам дала све од себе да испадне најбоље што може! У овом споту смо желели да покажемо да и у време короне можемо да комуницирамо преко интернета."

Заједно са стотинама младих из целог света који су се током форума дружили у Русији у оквиру међународног програма Россотрудничества „New Generation“ Ана Дудуковић позива да не губимо наду док смо затворени у четири зида.

„Искрено, ја сам одмах прихватила да учествујем у овом пројекту, јер прошле године сам представила Србију у програму New Generation. То је било лепо искуство, које сам пренела пријатељима. Надам се да ће и они следећи пут учествовати. Ја већином радим од куће, на посао одлазим по потреби, сматрам да људи треба да искористе ово време за себе, да се усавршавају, да буду што више са својом породицом, јер темпо нашег живота је брз и немамо времена за многе ствари. Тако да сада можемо онлајн да пратимо разне семинаре преко веба, позоришне представе, филмове и више да читамо. Мислим да је то права прилика. Поље јавне дипломатије се пренело на онлајн подручје, имамо прилику да научимо нешто ново“, сматра Ана.

Ана позива да се сада искористе могућности отвореног интернета и да се виде лепоте Русије и њено драгоцено културно наслеђе.

„Ја сам пратила виртуелне галерије многих руских музеја. Россотрудничество је понудило преко сајта различит програм. Пошто сам била три пута у Москви, а наравно нисам стигла да обиђем све музеје, ових дана сам обишла музеје Коломенскоје, Царицино и Музеј космонаутике, па и неке музеје које сам пре посетила, поново сам обишла преко онлајн туре“, каже србска спортисткиња на коју је путовање на Алтај оставило веома јак утисак.

„Путовање на Алтај је било остварењем мојих снова, и врло често се присетим свега тога и причам о томе пријатељима, јер људи немају прилику за путовање таквог типа. И, наравно, планирам поново да посетим Русију, јер сви ми који смо прошле године били на рафтинг фестивалу Беле воде Сибира, који је био организован у оквиру програма New Generation, дописујемо се и председник руске рафтинг федерације нас је позвао да дођемо поново. Надам се да ћемо се срести чим се отворе границе“, каже Ана Дудуковић и жели свим читаоцима Russia Beyond да остваре своје маште и не тугују јер право пријатељство је јаче од вируса корона.

Катарина Лане, Russia beyond

• Извор
  • Танјуг
  • фото: Снимак екрана / Јутјуб / New Generation 2020 / Russia beyond/ vostok.rs

Коментара (0) Оставите Ваш коментар Објавите новост

НОВОСТИ ИЗ РУБРИКЕ

Redovna izborna skupština Srpskog atletskog saveza održana je danas u prostorijama Hotela M. Predsednik SAS, Veselin Jevrosimović ponovo je reizabran za novi četvorodišnji mandat na ovoj poziciji 2024-2028. Ovo...

Пријатељска утакмица ће се одиграти у ВТБ Арени капацитета преко 25.700 места

Danas je u prostorijama hotela Crowne Plaza održana Konferencija za medije povodom 100 dana do Svetskog prvenstva u krosu 2024, kao i otkrivanje logo-a takmičenja.

Juniorska šampionka Evrope, treća na mitingu Dijamantske lige, sedma na Svetskom prvenstvu za seniore, četvrta na Evropskom prvenstvu u dvorani i državna rekorderka Srbije u skoku uvis, Angelina Topić...

Najbolja srpska atletičarka Ivana Vuleta je pobednica finala dijamantske lige u Judžinu sa skokom  u dalj od 6.85 metara. Na istom takmičenju juniorka Angelina Topić

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić sastao se pre desetak dana u Budimpešti sa srpskim atletičarima koji su nastupali na Svetskom atletskom prvenstvu u Budimpešti i rukovodstvom Srpskog atletskog saveza. Predsednik...

Остале новости из рубрике »