Почетна страница > Коментари

Коментари

Дјелује нестварно: Кортексин - опоравак после можданог удара

01.08.2013. | Слиједи интересантна причa о лијеку руског произвођача који је помогао особи након можданог удара. Особа није била у стању да се креће, чак ни да самостално сједи. Након прве ињекције усљедило је побошање....

Nemojte ljudi tako čovek se toliko trudio penio da još nekom pomogne vi ga vređate i napadate ko veruje dobro ko ne veruje proćitaš i ne okreći se sine.Ali mi smo srbi ne možemo bez svađe.
(Mirjana, 22.07.2017. 18:38:22) [14736]
Сви увредљиви коментари биће обрисани.

С догађајем је веома добро упознат аутор текста. Прича је истинита и као такав неће бити уклоњена.

Радислав, који је живио с покјним Којом, је веома религиозан. У периоду док му је отац боловао, обишао је многе мастире у Републици Српској, Србији, Русији, Грчкој, Израелу. Без сагласности неуролога поручио је ињекције из Русије. Догађај је описан у чланку "Дјелује нестварно: Кортексин - опоравак после можданог удара".
(Aдминистратор, 22.07.2017. 19:19:01) [14737]
Ja sam se čuo sa Branislavom nije mi ništa nudio na prodaju posavetovao se snjim čak je ponudio da mi bude domaćin u R.Srpskoj al sam našo med.sestru koja mi je inekcije dala u Beogradu koje mi je prijatelj doneo iz Moskve i ima poboljšanja ne koliko sam očekivao ali imam vrlo malo oštećenje pa se malo i primećuje,nabavio sam još jedan set i za 6 meseci ću ponoviti korak po korak.Branislav nije ni trgovac niti je nudio da nekom proda i sramota je tako se ophoditi sa divnim čovekom.Izbor je na vama da verujete ili ne ja verujem jer koji bi on razlog imao da priča i piše neistinu?baš nikakav,Pozdravljam našeg Branislava
(Miroljub, 22.07.2017. 19:35:02) [14738]
Samo Vi verujte a ja sam se opekla,ljudi samo jedno su mi u Moskvi neurolozi objasnili izumrle moždane ćelije se nikad ne mogu zanoviti i oko toga nema diskusije.Verujem da je Branislav vernik,pobožan,pošten ali jedni je bnam da je smušen i nejasan jer ničega se ne seća davno je bilo ne seća se izveštaja i reči neurologa i vrti jednu te istu priču sujetan i stalno ljut a trebalo bi obratno.pozdrav Branislave
(Milica, 24.07.2017. 16:46:16) [14739]
Ja Branislavu vjerujem a ti Milice nemoj tvoje pravo.
(Julija, 24.07.2017. 16:48:56) [14740]
Nauka,medecina i neurolozi demantuju Branislava uz svo poštovanje religioznosti,poštenja i ostalog.Niko nije iznad nauke posebno medicine i još mozga i tu nema diskusije.
(Milisav, 24.07.2017. 18:56:31) [14741]
Ne znam šta da mislim nauka kaže jedno Branislav ima drugo iskustvo verujem njemu ali ja sam za nauku a eto njegovom ocu je pomoglo što je sigurno bilo tako,
(Jovica, 28.07.2017. 17:27:59) [14742]
Nauka je precizna i jasna izumrle moždane ćelije se nikad ne obnavljaju i to je jasno ko dan.
(Mile, 29.07.2017. 15:24:54) [14743]
Nema više Branislava da se oglasi vjerovatno ljut ali zbog nas obolelih bi trebalo da nam pojasni detalje npr.šta su mu domaći neurolozi rekli i koju je terapiju uzimao za pritisak,masnoću,farin jer bez tih lekova prosto je nemoguće i još detalja koje ne znamo a on zna bili bi mu zahvalni.Željko
(Željko, 02.08.2017. 06:42:34) [14744]
Branislave javi se jer su nam tvoji saveti dragoceni pusti zlonamerne ali trebaš nama ozbiljno obolelima.
(Jovana, 03.08.2017. 20:50:27) [14745]
Nisam siguran da će se javiti jer mu je sve dojadilo čovek se peni 2 godine i na kraju još i prozivan pa i vređan.Ja se ne bih javio.
(Neca, 03.08.2017. 21:49:37) [14746]
Da li neko može da me posavetuje naime tetka je imala ishemiski moždani udar sa delimičnom oduzetošću desne strane noge i ruke kreće se po kući i dvorištu čitam da su čoveku iz Republike Srbske inekcije korteksin pomogle kod nas u Srbiji nema ih po apotekama i bolnicama neurolozi nisu čuli niti šta znaju o tim inekcijama i otvoreno su mi rekli posle pročitanog članka koji sam im ponela da je to nemoguće da se jednom izumrle moždane ćelije nikako ne mogu obnoviti i upućuju me na fizioterapeute a i tu kažu ne očekujte puno poboljšanja taj invaliditet će je pratiti do kraja života i da obavezno i redovno pije terapiju za sniženje pritiska i farin za razređivanje krvi da ne dođe do ponovnog formiranja tromba i novog moždanog udara.Ovde čitam prepucavanja pa sam zbunjena i uplašena šta je ustvari istina a stvar je ozbiljna.Raspitala sam se inekcije koštaju u Rusiji oko 80 dolara pa sam u dilemi da li vredi nabavljati i tražiti nekog ko sme da da te inekcije jer već sam 2 prijateljice pitala ne smeju rizikovati ali nadam se da ću naći nekog za novac i sopstvenu odgovornost.Molim ko nešto bliže zna o inekcijama da mi bliže objasni ili prenese iskustvo.Tetka ima 60 god.i živi sama nije se udavala već sve čeka od mene a ja radim imam porodicu i nemam puno vremena.Bila bih zahvalna da me neko posavetuje ako zna nešto i pomogne mi.Unapred hvala.Ksenija

(Ksenija, 04.08.2017. 20:25:47) [14747]
Ja lično ne vjerujm u priču možda nešto zna administr koji je i objavio ovaj članak mada nauka je nauka vjerujte neurolozima jer da postoje takve inekcije neurolozi bi sigurno nešto o tome znali napisali bi u knjigama o farmaciji i medicini ovako ja mislim da je to u domenu mašte i želje.Toliko od jednog običnog čoveka rođenog u Foči ili Srbinju kako ga sada nazivate.Znači sve oči u administratora koji je i preneo ovo kazivanje čovjeka iz Rogatice ja mislim.Administrator na potezu.
(Nikola, 04.08.2017. 20:42:19) [14748]
Ksenija moj savet uzdaj se u Boga i to što su ti neurolozi rekli tu poboljšanja skoro da nema.Vežbe da mišići ne apotrofiraju nek je fizijatri i fizioterapeuti edukuju da sama i kući može da vežba i što gore rekoše redovno uzima terapiju to je moj savet a eto čitam i savet neurologa jer ta priča administratora sina bolesnika je kao i naslov nestvarna odnosno nemoguća misije.Daj Bože da grešim uostalom verujte u nauku to je moj savet.Priča zvuči lepo ali kao i naslov administratora nestvarno.
(Živan, 05.08.2017. 09:07:13) [14749]
Leči kao i lek CERLUTEN odnosno PIPTEID isto ruski lek ukucajte imate i kontakt telefon u Beogradu ima ga u slobodnoj prodaji ali kad pitate ništa ne garantuju,treba više puta primiti a cena da ti se zavrti u glavi to je kao ono APP ako prođe prođe tako je i sa inekcijama korteksin kome su pomogle osim ocu tog Branislava nek administrator da bar još jedan slučaj ne 2 nego još jedan slučaj nema ga.Ljudi to je medicina ozbiljna nauka a posebno mozak to mi deluje kao magija ili Big Lale mađioničar da nije žalosno bilo bi smešno i Branislav sa sve administratorom zamajavaju narod što bi rekle moje Nišlije.Prazna priča.
(Miša, 05.08.2017. 09:59:55) [14750]
Pitanje za administratora i Branislava da li se izumrle moždane ćelije zanavljaju?ja nisam znala ali su mi i u Svetog Save u Beogradu i neurolozi u Moskvi rekli da se ne zanavljaju i oštećenja su trajna kod ishemiskog moždanog udara.Ni mađioničar ne može da nešto promeni to vam je prava istina a ostalo su puste želje i ništa više od toga.I ja bih želela da je drugačije ali nije niti može biti.Istina je da ne škode i da poboljšavaju koncentraciju i da ih kosmonauti koriste pre poletanja.Nas administrator ubeđuje da je Branislav pobožan,pošten...što niko ne spori ali davati lažnu nadu je u najmanju ruku nekorektno pa se ljutite koliko hoćete.
(Milica, 05.08.2017. 15:04:13) [14751]
Pod snagom argumenata povukli se i Branislav i administrator zato se ne oglasavaju.Neki ih optuzuju da su ovo ili ono ne sigurno su casni ljudi ali predhodnici i Milica su plasticno objasnili a neurolozi rekli sve.
(Jole, 05.08.2017. 16:55:06) [14752]
Да ли сте размишљли, како дрво које нама мозак, зна да долази зима и збаци лишће јер ако падне снијег, а на њему остане лишће, биће му поломљене гране. И нје случај с једним дрветемо, него са свим листопадним дрвећима. Ко им да сигнал, ко им пошаље имулс сваке године да то учине. Има ли неко да ми објасни ту појаву,
а мило су других питања.

Када би гледали све све с материјалистичке стране, ни један живи организам се не би могао развити нити би свијет постојао. Како физички објаснити да од сперматозоида настане научник, фудбалер.

Вјерујте у добро и имаћете га. Причајте као је нешто немогуће и тако ће вам и бити. Оно у шта вјерујете то ћете и имати.
(Видосав, 05.08.2017. 18:23:20) [14753]
U pravu si Vidosave za sve u životu treba vjerovati kad vjeruješ stvorio si preduslov na uspjeh.Ljupko Petrović je vjerovao da će Zvezda biti prvak evrope iako je Marsej bio na papiru bolji i Ljupko je uspeo.Tako i za ozdravljenje treba vjerovat i uspjeh je tu ako kloneš duhom ni Bog ti ne može pomoći zato ljudi vjerujte i ne gubite nadu a što se bolesti tiče svaka je posebna i specifična pa i moždani udar,svi mi različito reagujemo na različite stvari i situacije.Ako vjeruješ stvorio si preduslove na uspjeh zato ljudi vjerujte i nek vam to bude životni moto.Kene
(kene, 05.08.2017. 19:21:52) [14754]
Verujte pa ćete i uspeti,Branislav je verovao i uspeo.Mog oca su lekari i medicina otpisali 1974 a on još živi evo gazi 96 god.Svi grešimo pa i lekari nekad pogreše.Branislav je dosta i još uvek prenosi pozitivno iskustvo i to cenite i verujte ne budite sumnjičavi i zlobni jer zloba ubi srbski narod.
(Kiza, 06.08.2017. 09:52:37) [14755]
Samo vera srbina spašava a ja ću dodati i sloga.čovek odnosno Branislav je verovao bio uporani i digo Koju iz postelje tako da je imao život dostojan čoveka.Vera i upornost se isplati a primer su pok.Kojo i njegov sin Branislav koji je verovao borio se i izborio svaka mu čast.To savetujem i ostale obolele od moždanog udara.A to da li će se Branislav ponovo oglasiti hoće jer je čovek pravoslavac i veliki vernik.
(Zlatko, 06.08.2017. 12:15:58) [14756]
Ja mislim aBnislav umorio od uveravanja i iznošenja svog pozitivnog iskustva što je i drugima poželeo e sad to je ko rasad nešto se primi nešto ne tako je i kod ove teške i komlikovane bolesti neko se oporavi neko više neko manje neko ne a to zavisi od milion faktora kao i svaka bolest.
(Veljko, 06.08.2017. 17:16:29) [14757]
Ebaš nije baš tako,nego da rasčistimo da li se izumrle moždane ćelije obnavljaju ili ne?medicina i nauka kažu nikad se ne obnavljaju i to je valjda svima jasno jasno je i Branislavu jer je obrazovan i pametan čovek i to je sigurno pročitao i raspitao se kod neurologa.Njegov otac je nekim pukim slučejem ustao na svoje noge i olakšao život pre svega sebi a i svojima što mi je drago a i svima koji ovo prate a vidim da je interesovanje veliko što i ne čudi sobzirom na težinu bolesti jer je to najsloženiji deo čovečjeg tela srce pa mozak sve drugo se lakše leči.
(Milko, 06.08.2017. 17:27:12) [14758]
Ebaš nije baš tako,nego da rasčistimo da li se izumrle moždane ćelije obnavljaju ili ne?medicina i nauka kažu nikad se ne obnavljaju i to je valjda svima jasno jasno je i Branislavu jer je obrazovan i pametan čovek i to je sigurno pročitao i raspitao se kod neurologa.Njegov otac je nekim pukim slučejem ustao na svoje noge i olakšao život pre svega sebi a i svojima što mi je drago a i svima koji ovo prate a vidim da je interesovanje veliko što i ne čudi sobzirom na težinu bolesti jer je to najsloženiji deo čovečjeg tela srce pa mozak sve drugo se lakše leči.
(Milko, 06.08.2017. 17:27:13) [14759]
Samo da te ispravim najsloženiji deo je mozak pa srce ili si permutovao verovatno.
(Nikola, 06.08.2017. 18:28:56) [14760]
Postoje još jedan tip inekcija takođe Ruske CERLUTEN i ima ih po apotekama u Beogradu u slobodnoj prodaji čak i telefoni glavnog distributera ali ne daju nikakve garancije niti koliko će pomoći a i nisu baš jeftine 120 eura i to je malo ako su efikasne.Pitao sam ih za korteksin kažu da njih nemaju niti su čuli za njih.Ukucajte na internetu i svi podaci postoje i piše u podnaslovu Moždani udar-Oporavak.Baš me interesuje da li neko ima iskustva sa tim inekcijama jer mi prilikom razgovora nisu bili baš ubedljivi niti su me preterano ubeđivali da kupim pa mi je to ostavilo malu sumnju.Ovo iskustvo Branislava mi je ubedljivije.E sad nism pročitao još neko pozitivno iskustvo,nožda raniji komentari ali je administrator to skinuo a bilo je dosta komentara a bilo je i bezobraznih komentara i zato je administrator sve skinuo a nije trebao one pristojne ali tu je šta je valjda će još neko poput Branislava da se javi ili Branislav zna nekog kome je pomoglo.
(Davor, 06.08.2017. 20:33:54) [14761]
Što više čitam sve mi je manje jasno a najviše me buni da li je moguće da se izumrle moždane ćelije zanove- odnosno obnove tu bi Branislav mogo da mi pomogne jer otac 58 god.je imao ishemiski moždani udar i primio je 10 inekcija od kojih nema baš nikakvog poboljšanja.Mada me nedavno jedna prijateljica koja živi u Moskvi ubeđuje da će se efekat pokazati nakon 60 dana ajde da joj verujem i naručiću još jedan set od 10 inekcija.Tek mi sada ništa nije jasno pa bih zamolila Branislava da se još jednom oglasi jer se isto radi o ishemiskom moždanom udaru.Sdruge strane otac mi visi nad glavom i stalno nešto pita a ja sam agronom i pojma nemam o medicini.
(Milan, 07.08.2017. 19:12:48) [14762]
Milane postavio si pravo pitanje jer ne samo tebi nego ni meni ništa nije jasno da li da uopšte nabavljam za majku te inekcije.Branislav ima dobro iskustvo Milana ubeđuju da će efekti tek za 2 meseca šta je tačno i da li primati odnosno davati uopšte te inekcije koje ne štete ali da li pomažu?lako ih je preko stjuardesa pilota i kopilota nabaviti nisu ni skupe ali??? mnogo ali???dilema koliko hoćeš šta čovek da radi?
(Dule, 07.08.2017. 19:57:51) [14763]
Pratim skoro od prvog dana jer sam u porodici imao naršio na žaloost slučaj koji se loše završio po mog tetka ali tad niko nije znao za ove inekcije.Moj savet je ako ne škode a očigledno ne škode trba probati.Jer samo može da se dobije.
(Vule, 08.08.2017. 21:14:36) [14764]
Vrlo interesamtna priča jer sve više je obolelih od moždanog udara,u današnjem kuriru ima interesantan tekst između ostalog i o novoj metodi lečenja moždanog udara,multipliskleroze,alhajmlerove bolesti i još nekih bolesti.Izvršena su ispitivanja vrloo uspešna na miševima a uskoro idu probe na ljudima.Mada i ove inekcije korteksin su zanimljive i interesantne kao i sama priča mada bih zamolio sve koji immaju pozitivno iskustvo sa inekcijama prenesu nam stavove i mišljenje neurologa kako bi i drugima pomogli unapred hvala.
(Jovan, 10.08.2017. 15:54:58) [14765]
Vrlo interesamtna priča jer sve više je obolelih od moždanog udara,u današnjem kuriru ima interesantan tekst između ostalog i o novoj metodi lečenja moždanog udara,multipliskleroze,alhajmlerove bolesti i još nekih bolesti.Izvršena su ispitivanja vrloo uspešna na miševima a uskoro idu probe na ljudima.Mada i ove inekcije korteksin su zanimljive i interesantne kao i sama priča mada bih zamolio sve koji immaju pozitivno iskustvo sa inekcijama prenesu nam stavove i mišljenje neurologa kako bi i drugima pomogli unapred hvala.
(Jovan, 10.08.2017. 15:55:00) [14766]
Vrlo interesamtna priča jer sve više je obolelih od moždanog udara,u današnjem kuriru ima interesantan tekst između ostalog i o novoj metodi lečenja moždanog udara,multipliskleroze,alhajmlerove bolesti i još nekih bolesti.Izvršena su ispitivanja vrloo uspešna na miševima a uskoro idu probe na ljudima.Mada i ove inekcije korteksin su zanimljive i interesantne kao i sama priča mada bih zamolio sve koji immaju pozitivno iskustvo sa inekcijama prenesu nam stavove i mišljenje neurologa kako bi i drugima pomogli unapred hvala.
(Jovan, 10.08.2017. 15:55:01) [14767]
Upravo sam pročitao u današnjem informeru tako da ako se to primeni i potvrdi u praksi a počeće sledeće godine to je revolucionarno otkriće medicine jer oboleli od moždanog udara i alhajmerove bolesti je sve više a i smrtnost i invaliditet je ogroman tako da je to stvarno veliko otkriće ravno otkriću struje i Nikoli Tesli.Voleo bih da ovo pročita i Branislav koji je ponudio ne na prodaju već korteksin inekcije koje pomažu što znači da lek ipak postoji.Daj bože jer to bi spasilo ogroman broj ljudi od moždanog udara i alhajmerove bolesti.Ovo je stvarno da čovek ne poveruje.Ipak ima nade .za obolele od ovih bolesti.Miško Beograd .10.08.2017.upamtite ovaj datum i tekst u informeru i ime novinara koji je došo do ovih saznanja ovo je ii budućnost.storija
(Miško, 10.08.2017. 18:33:10) [14769]
Ove inekcije korteksin su više nego diskutabilne nisu štetne ali niko se nije pohvalio osim ja mislim Branislava ali ovaj tekst iz informera to je već ozbiljna svar a ove inekcije su za školu da učenici vežbaju davanje inekcija a i sama cena im govori jer ljudi bi dali npr.10.000 dolara da one stvarno pomažu ili nek nam Branislav da još jedno ime ili slučaj koga su digli iz kreveta ko oca Branislava a i sam naslov zvuči nestvarno govori sve,zatim neka cena 50 eura kao vitamin C.Da nije žalosno bilo bi smešno.Toliko od mene a neka nas neko uveri u suprotno iako se Branislav penio da nas uveri a neurolozi se smejali na pomen korteksina.
(Mićun, 11.08.2017. 19:40:59) [14772]
U potpunosti se slažem sa predhodnicima taj tekst u informeru je stvarno revolucionarno otkriće no sačekajmo da se to počne sa primenom na ljude.Ali uključena je najčuvenija američka klinika i tim stručnjaka samo neka to zaživi.Dotad oboleli drž te se terapije i uputstva lekara.I treba verovati nauci a ne praznim pričama i živeti u lažnoj nadi i iluzijama.
(Angelina, 12.08.2017. 08:44:21) [14773]
Ovo što sam pročitao u kuriru ako zaživi a hoće to će biti revolucionarno otkriće za ljudski rod a slažem se sa predhodnici nappisali inekcije korteksin nisu štetne ali nikom osim Branislavovom ocu nisu pomogle ili bar ne znamo jer se niko nije oglasio a ovo su više nego ozbiljna istraživanja ozbiljne klinike i ozbiljnih naučnika.Da me Branislav pogrešno ne shvati iako je on krajnje dobronameran ovaj tekst iz informera je jako ozbiljan i realan na kraju krajeva praktično dokazan za sada na miševima i svinjama ali su mi neurolozi iz Beograda rekli to je ozbiljna klinika i da oni to prate i čitaju o tim istraživanjima i da o tome piše u nekim medecinskim časopisima i radovima.
(Nikola, 12.08.2017. 11:16:56) [14774]
Samo da te ispravim nije u kuriru već i informeru ali razumem bila je permutacija.Ali hoću da kažem da je to više i jače od Nikole Tesle i struje koju je izmislio a to znaju oboleli od Alhajmerove bolesti,moždanog udara i epilepsije.
(Mićko, 12.08.2017. 18:53:21) [14775]
Samo da te ispravim nije u kuriru već i informeru ali razumem bila je permutacija.Ali hoću da kažem da je to više i jače od Nikole Tesle i struje koju je izmislio a to znaju oboleli od Alhajmerove bolesti,moždanog udara i epilepsije.
(Mićko, 12.08.2017. 18:53:21) [14776]
Ozbiljna klinika ozbiljni naučnici videćemo šta će od svega ispasti jer je još u fazi ispitivanja na miševima i svinjama ali nadam se i želim da to saživi na ljudima onda je to genijalna stvar a to najbolje znaju oboleli.Nenad
(Nenad, 13.08.2017. 18:15:36) [14778]
Ovaj tekst u informeru budi nadu kod nas obolelih od moždanog udara samo neka se to realizuje odnosno da se primeni na ljude jer klinika i stručnjaci u americi ulivaju nadu.Bio sam kod mog neurologa kaže da budno prate i jedva čekaju proleće da se to primeni na ljude i što je prednost to može maltene ambulantno da se primenjuje odnoswno da se to prima.Svaka čast za istraživački tim čekamo realizaciju do kraja.
(Slobodan, 13.08.2017. 21:08:18) [14779]
Tačno da budi nadu ali to je na dugačkom štapu ali meni je zanimljivija priča Branislava i njegovog oca KojeJer to je čovek plastično objasnio e sad dali se Branislav baš svega seća to je druga priča,imam utisak da najbitnije stvari ne znamo odnosno da li je uzimao nakon inekcija lekove i koje odnosno nalaz pre primanja i nakon primljenih inekcija mislim na nalaz neurologa.Al ne Branislav nikako da nam prenese najbitnije stvari.
(Ilija, 14.08.2017. 18:43:28) [14782]
Slažem se sa Ilijom Branislav nam je jedini pravi izvor informacija što se tiče opravka njegovog oca kao i tok oporavka,nalaz neurologa i stepen oporavka.Ko ima bolesnika u kući taj dobro zna šta je muka gledaš ga a nemoćan si jer ne možeš da mu pomogneš.Mnogi žive kao biljke jer jedva mogu do toaleta.
(Mlađan, 15.08.2017. 18:21:22) [14783]
Људи немам вам ја шта више речи. Раније сам све рекао што сам знао и што сам запазо...
Нема некаве посебене налазе ноуролога.. Мој отац обилазио прије терапије неурологе и дошао у ситуацију да постане скоро потпуно непокретан.
Брат је обилазио православне манастире, а отац почео да користи терапију од које је већ након прве ињеције осјетио побољшање. Почео је да се креће, обавља лакше послове, говор, бистроћа мисли, држање тијела.., све се то поравило.
Нисам се бавио научним радом и испитивањем - мјерењима,... Није нам био циљ да утвржујемо ефикасност лијека, то нам није био циљ.
Отацу је било знатно боље и нисмо га даље матлетирали и водили неуролозима.... Побољшање се јасно могло увидјети.. и то је то..
Даља питања, да ли се могу обновити изумрле ђелије,,, и тако то, ја заиста не знам нит ме то занима. Знам шта је било, шта се десило, као је човјек изгледао прије и послије терапије.. и то је све.
Нисма трговац нити се бавим набавком лијекова било кавих. Никоме нисам ни нудио такве услуге нит се тиме желим бавити.
Желио сам пренијети своја искуства, сматрајући да некоме могу бити корисна. Неки од читалаца су пробали, није било очекиваних резултата... Незнам објаснити зашто је то тако нити ми моје обавезе дозвољавају да се бавим таквим истраживањима. С друге стране нисам компетентан за такве ствари, јер моја област је машинство и информационе технологије.

Ја се нећу дуже врмена јављати, јер прошли пут је било свакавих коментара увреда на рачун мене и мог брата, па чак вређања и мог покојног оца.

У здравље. Свако вам добро желим.
(Бранислав, 16.08.2017. 00:39:49) [14784]
E što kažu moje Nišlije će se javi opet jer naviko da bude glavna zvezda a skoro dve godine prodaje nam maglu.Uživaj Branislave a oboleli će nekako da se snalaze.Ako ne znaši pitaj b ilo kog neurologa i dobićeš isti odgovor IZUMRLE MOŽDANE ĆELIJE SE NIKAD NE ZANAVLJAJU.A to će ti reći i svaka medicinska sestra i zdravstveni radnik,a i mi smo ponešto pročitali i obavešteni smo toliko.
(Risto, 18.08.2017. 19:45:52) [14788]
Risto u pravu si Branislav se upleo ko pile u kucinu i pokusava da nas ubedi u nemoguce.Bili bi sretni da to pije vodu ali ni blizu i konacno odgovori nam na postavljena pitanja pod uslovom da nam ne glumis nervoynog tipa vec na konkretna pitanja konkretan odgovor i mi cemo ti aplaudirati.A to sto si vernik cenimo i znamo da nisi prodavac lekova.poydavljam te Branislave.
(Bojko, 20.08.2017. 15:13:19) [14790]
Bojko u prava si to o čemu piše Branislav ja podržavam ne blanko već sam čuo od 3 neurologa koji ni tekst Branislava ne da nisu hteli da pročitaju već ni da pogledaju.Komentar im je bio to je smešno a i žalosno zbog davanje nade obolelima i to lažne nade.U najmanju ruku sramno pa nek se branislav ljuti.A na svako pitanje ne seća se davno je bilo onda ne javljaj se brate.Zameram i administratoru što ga podržava jer pitam na osnovu čega?nek i administrator konsultuje neurologa ili bilo kog lekara pa onda nek da podršku.Lepo zvuči ali nerealno ko i naslov ,,zvuči nestvarno,,pozdrav administratoru i Branislavu i bez ljutnje.Maksa
(Maksa, 20.08.2017. 19:35:20) [14791]
Slažem se sa predhodnicima i neurolozima sve drugo je u domenu naučne fantastike jer valjda se toliko Branislav raspitao ili pročitao da se izumrle moždane ćelije ne obnavljaju nikad ali baš nikad Branislave.I sad se ljuti koliko hoćeš i pozivaj na religioznost.Ja da sam na tvom mestu reko bi pogrešio sam obmanuli su me ovako si smešan sa tvojim tvrdnjama a još smešniji je administrator koji te podržava.
(Toške, 21.08.2017. 18:02:49) [14792]
Sve suro su predhodnici rekli i tačno je i dobro je Što Branislav više neće da se javlja bar tako je obećao da se jedan duži period neće javljati.A administrator da ovaj tekst skine da se ljudi nelože i ne raduju nečem čega nema i neće biti.Pa mi nismo ni ludi ni mutavi a i silni lekari posebno neurolozi koji se smeju i čude dok Branislav pokušava da zna više od njih i nauke.Još jednom te Branislave molim te ne javljaj se sa lažnom nadom jer je nehumano prema obolelima.Pusti sujetu ubiće te veruj mi bavi se mašinstvommto valjda znaš a mozak prepusti neurolozima.
(šule, 22.08.2017. 16:44:59) [14794]
Ljudi valjda vam je jasno da od tih inekcija nema ništa moj savet van je gledajte u nauku i naše neurologe posebno zaposlene u specijalizovanoj bolnici Sveti Sava a to što piše neki Branislav to je šarena laža priča za malu decu i lakoverne.Pratim ovo poodavno i Branislav vam prodaje maglu uz podršku administratora bez ikakvog osnova i pokrića i to je čista obmana zato se i ljuti Branislav kad ga pritisnete argumentima to je jasno i providno.Ne kažem da je trgovac da je zlonameran ali lupeta ko Maksim po diviziji.Branislave bavi se mašinstvom jer tu si verovatno uspešan a medicinu prepusti lekarima.Ovako daješ lažnu nadu obolelima bez pokrića i elementarnog znanja.
(Tina, 25.08.2017. 20:37:35) [14795]
Tinin komentar je najbolji unazad 2 godine sve je rekla,kakvi korteksini kakvi bakrači.Šta me iritira?to što Branislav nas ubeđuje da kasnije svog oca Koju nijw vodio neurologu na kontrole i što se ne seća bitnih stvari brani se nevešto i ko papagaj ponavlja da nije trgovac i da je vernik što niko ne spori,I onda se ljuti pa čak i vređa i omalovažava.Uzburkao je obolele i povlači se,e ne seća se koje lekove mu je otac primao ko da mu je komšiski pas uzimao te lekove,ajde Branislave to nije priča ni za malu decu a kamoli za Neurologe koji ti se podsmevaju i završiću onom narodnom dok je lakovernih(a muka i bolest ih teraju)neiskreni će uživata.I još ga administrator brani pa ću pomisliti da je administrator u najmanju ruku neurolog a ne Branislavov drug.Pustite obolele nek se bore i uzimaju pravu terapiju a ne neke inekcije koje imaju težinu vitamina C.I lepo neko napisa a i administrator zvuči nestvarno a ja ću dodati to je nemoguća misija u domenu naučne fantastike.Ljudi to nije nokat na malom prstu to je mozak o čemu nama Branislav priča?nek pita bilo kog lekara a neurolozi neće ni da ga saslušaju.Branislave nisu to šrafovi ili zupčanici zato bavi se svojom strukom a medicinu pusti lekarima.Najbolji primer nam je Milica koja je bila u Moskvi i?napravila trošak a rezultat nikakav.Ljudi adresa vam je bolnica Sveti Sava i vrhunski neurolozi.I još jedna važna stvar uglavnom moždani udar je povezan i sa srcem.No da i ja ne glumim Branislava pravo kod neurologa i kardiologa.
(Aca, 26.08.2017. 09:52:47) [14796]
Ljudi sam naziv DELUJE NESTVARNO Vam sve govori pustite administratora i Branislava,to je prvi pokazatelj,drugi je cena od 50 eura,treći primer Milice i njene majke i ovako mogu do sutra a administrator mogu da se pene do sutra ali bez argumenata jer nauka je nauka sve ostalo je smuti pa prospi znači od korteksina nema ništa i molim Branislava da ne obmanjuje narod.Ako se u međuvremenu Branislav nije setio važnih stvari kojih se ,,ne seća,, a ja mislim da nema čega da se seti a seti se da se ljuti na najjednostavnija a važna pitanja za obolele.Čim se braniš kriv si i onda mu sve smeta i poziva se na veru i manastire što niko i ne spori već te ,,čarobne,,inekcije od 50 eura žalosno ali...
(Đuro, 28.08.2017. 19:13:51) [14805]
U pravu je Đura manite te bajke Branislava koji nije Koja vodio na kontrole a čovek imao moždani udar,ili je medicinski fenomen?onda daj da uđe u udžbenike.Ja mislim da ni Branislav ne veruje u svoju priču a tek mi koji nešto znamo a nešto smo saznali i pročitali Branislave.I nemoj se više javljat ako ne saznaš nešto novo ili se nečega setiš a ja mislim nemaš čega pa se ljuti koliko hoćeš drugo ti nije ostalo.
(Milo, 28.08.2017. 19:27:01) [14806]
Šta reći osim žalosno i sramno od autora teksta a bogami i adminisratora jer to spada u domen naučne fantastike.Shvataš li Branislave koliko je to žalosno?Što daješ lažnu nadu šta ti sve ovo treba?bavi se mašinstvom pust obolele nek se leče.A ne da im daješ lažnu nadu,ozbiljan si i obrazovan ili ti treba publicitet ili lečiš komplekse?ne razumem te i pored mojih napora da te razumem al ne ide ne vredi druže moj dobri,to je slabije od vitamina a ne da leči moždani udar.
(Arsa, 28.08.2017. 19:41:02) [14807]
Ljudi samo bez vređanja čovek nije imao lošu nameru niti je trgovac ili preprodavac ali se malo zaigrao ili zaneo,taj korteksin je ko C vitamin zato mu je i cena takva.Inekcije ne škode ali i ne pomažu definitivno.Možda malo nešto pomogne ali da nekog nepokretnog digne na noge može ako su mu neurolozi promašili dijagnozu.Branislav kao obrazovan čovek treba da zna da se izumrle moždane ćelije ne obnavljaju bar tako vele lekari i nauka a iznad nauke nije niko.A ta opravdanja da je neko vernik pošten to ne pije vodu i što neki rekoše žalosno i tužno davati lažnu nadu.Ili to ne sećam se,nije išo na kontrolu je neozbiljno.Ili da se ne seća koje je lekove pio i da li je pio?Lice koje je doživelo moždani udar je posledica bolesti srca,stvaranje tromba,visok krvni pritisak a to se leči lekovima za sniženje krvnog pritiska pre svega i pratećih lekova...a to primio korteksin i prohodao to samo u zemlji čuda a ne u realnom životu i svetu.Pročitaj ovo Branislave koristiće ti i bićeš realniji i nećeš više pisati otim inekcijama i davati lažnu nadu obolelima,
(Mićo, 30.08.2017. 17:34:39) [14811]
Чудим се појединим коментарима и коментаторима.
Да ли је ико од вас познавао мог оца, и да ли је знао у кавом је стању био прије и послије терапије?
Да ли сматрате да сам толики идиот да збијам лажи на рачун покојног оца?
Не могу да схватим људе који се упињу да мене овде прикажу као лажова, превараната.
Који је то разлог и интерес који би ме навео да пишем нистину и обмањујем болесне људе?
Шта се може обновити, шта не заиста не знам нити има то намјеру проучавати.
Шта се десило да је мој отац проходао и у сваком погледу се поравило његово здравствено стање у току и након примања ињекција, не зе знам.
Изесена вам је једна животна прича. И то је то.
Ко хоће може да настави да распати енергију како би мене убједио да бијело је црно и обрнуто. Не ће ме убједити у супротно оном што сам ја видио у кавом је стању био мој отац прије и након терапије.

Даље нема потребе да овде пишем и да се расправљам с невјерним томама.
Свако од нас има право да вјерује да зна шта је истина, а шта лаж. Свако има право избора шта ће да мисли и како ће и шта да ради.
(Бранислав, 02.09.2017. 08:33:29) [14814]
Še uopšte Branislave javljaš i sad kao i mnogo puta pre ništa ne kažeš ja mislim da ni sam sebe ne razumeš.Odgovori direktno na direktna pitanja jer ovo je tra la la prazna i neubedljiva priča smešan si čoveče.Žao mi obolelih koje obmanjuješ ne javljaj se molim te.
(Milo, 02.09.2017. 10:34:33) [14815]
Мило, како се зове човек који жели да увјери некога у супротно од оног што је човек видио својим очима,...

(Бранислав, 02.09.2017. 20:54:13) [14816]
Uravo to Branislave šta si video?da li znaš da si izuamrle moždane ćelije ne zanavljaju?ako neznaš pročitaj ili pitaj.To što ti pišeš to su bajke za malu decu neozbiljni nestvarno i sramno a i sam ne veruješ u tu tezu.I pre mene ljudi su ti postavili konkretna i direktna pitanja a ti zaobilaziš odgovore i obmanjuješ ljude,saživeo si se u glavnoj ulozi.Da li si pročitao Milicin komentar sve ti je objasnila ali je papreno platila.Tako nastavi i piši ali to nisu ni bajke za malu decu a ne za nas odrasle obrazovane i obaveštene u medicinu onoliko koliko nam treba.Al ne vredi ti ko papagaj ponavljaš jedno isto u što niko pa ni ti ne veruješ i lepo gore neko reče to što ti pišeš spada u domen naučne fantastike.Jedino u šta si uspeo da obmaneš pojedince a nas da iznerviraš izmišljotinama uz podršku administratora i jo par pojedinaca ili si se samo potpisao npr.kao Mika,pera...sve staje u jednu rečenicu PROVALJEN SI.I kraj stavi tačku ili ti je to hrana?onda nastavi al će ti se ljudi smejati ko što ti se lekari smeju.
(Milorad, 03.09.2017. 10:18:00) [14817]
Milorade svaka ti je ka Njegoševa i Branislav razumije sve ali sad tjera inat ali pas laje vetar nosi neko napisa prije mene i ja tako gledam na ono o čemu piše Branislav a ništa konkretno i to traje preko 2 godine.Nauka je to najsloženija pogotovu srce i mozak al to Branislav ne razume misli da su to zavrtnji ili ekseri
(Đoko, 03.09.2017. 11:35:58) [14818]
Milorade svaka ti je ka Njegoševa i Branislav razumije sve ali sad tjera inat ali pas laje vetar nosi neko napisa prije mene i ja tako gledam na ono o čemu piše Branislav a ništa konkretno i to traje preko 2 godine.Nauka je to najsloženija pogotovu srce i mozak al to Branislav ne razume misli da su to zavrtnji ili ekseri
(Đoko, 03.09.2017. 11:35:59) [14819]
Vi se još bavite Branislavom?zaboravite njega i to što on mesecima piše i izmišlj.Meni je sve bilo jasno kad je počeo da zamuckuje na konkretna pitanja i najedanput ne seća se ničega ni terapije niti je oca vodio na kontrole,lekova koje je morao uzimati...već je primio inekcije i ozdravio lekove nije uzimao,pritisak nije merio,na kontrole nije išo...Branislave providno,neodgovorno i nekorektno prema obolelima.Ja se nikad više ne bih javio a ti ko papagaj vrtiš istu priču.Zavrći šrafove to valjda znaš i ne javljaj se više da ne nasedne neko poput Milice.
(Đuro, 03.09.2017. 15:38:05) [14820]
Molim sve koji prate ovo da zaborave na Branislava i pomenute inekcije da slučajno ne prođu kao ja sa majkom a znate kako sam prošla?ko bosa po trnju.Nebitno što sam takoreći bacila ne baš mali novac već što je efekat bio nola a nade velike posebno bolesne majke koja je imala veliku nadu.Bila sam lakoverna i naivna ali kad je zdravlje u pitanju onda čovek se svemu nada i svakom veruje.No nema veze samo da još neko ne nasedne i poveruje u nemoguće i nestvarno.Zato adresa vam je neurolozi po mogućstvu bolnica Sveti Sava a Branislava zaboravite jer se čovek ničeg ne seća ali od momenta kad su ga ljudi provalili.Pozdrav i brz oporavak obolelima.Milica
(Milica, 03.09.2017. 17:14:08) [14821]
A koji je razlog da ne verujemo Branislavu?svako je individua za sebe i različito reaguje na terapiju Branislav i njegov brat su čestiti ljudi koji su preneli svoje iskustvo.I nije da nikom nije pomoglo javilo se par nji da im je pomoglo nekom više nekom manje.Pozdrav Branislavu i burazeru.
(Jasmina, 03.09.2017. 17:22:39) [14822]
Ma sve priče Branislava su priče za malu decu u domen naučne fantastike.Zato Branislave to što plasiraš ne pije vodu i većina ti ne veruje u priču a posebno neurolzi koji se smeju.Ne kažem da si trgovac ali si sujetan i zaobilaziš istinu zato si nervozan i ljut u stvari svo vreme glumiš i nevešto se braniš pa te čak i administrator brani ili je možda administrator trgovac a ti ga šlepaš sve je moguće osim obnavljanja moždanih ćelije toliko si obavešten jer čovek nepokretan i posle prve inekcije peče rakiju smešan si a i oštetio si puno ljudi toga si valjda svestan i ničega se ne sećaš nisi vodio oca na kontrole e to su tvoji odgovori žalim obolele i lakoverne a neko se okoristio na muku obolelih.
(Taša, 05.09.2017. 14:23:19) [14826]
Koлико је код срба људи који лупетају - оптужују друге, а да их не знају нити шта знају о догађају о коме пишу..
Доносити стваове и писати о нечему - на основу претпоставки - а претпоствке су мајка сваког зајеба.. је чисти идиотлук.
И даље лажите себе и друге - и покушајте мене убједити да сте ви управу, а ја ето код очију својих нисма видио, него ми ви требате рећи да оно што је било је фантастика, да се мождане челије не обнављају...
Вртите исто више од годину дана...
Пишете о трошковима као су неки имали, ко да сам их ја слао у Русију... Писао сам као смо набавили лијекове и колико коштају - 50-60 евра.
Колико буде случајева да људи скупљају некоме за лијечење у иностранство стотине хиљада долара.. и човјеко де и не врати се...
И шта буде - да ли се затвори та клиника и кађу, види тамо није успјело, немој нико више да иде... или та клиника даље настави да ради
Да ти лиејкови никоме не помажу - вјероватно тај произвођач би банкротирао..
И ја овде нисма да некога уздижем, д анекога браним, а некога да осуђујем... Испричао сма вам причу о догажају кога сам гледао својим очима, па ко хоће нека вјерује, ко неће његов избор
(Бранислав, 06.09.2017. 00:18:26) [14827]
Zamolio bih ljude da prestanu sa napadima i uvredama na Branislava koji nikog nije slao za Moskvu pa ni Milicu.Ja sam primio te inekcije i ima pomaka ka boljem i za 6 meseci ću ponovo primiti stim što sam ja imao daleko manje oštećenja.Treba da znate da Branislav ne prodaje te inekcije niti je lekar njegovom ocu je pomoglo i on je želeo da još nekom te inekcije pruje pomognu i nikom ništa nije garantovao a tolika lavina uvreda na njegov račun nema smisla.Pa i Milica je mogla da nađe nekog u Srbiji kao što sam ja našo i da njenoj majci da inekcije kući a trošak mizeran 50 evra za inekcije ako toliko koštaju jer meni je doneo prijatelj i nije naplatio jer su jeftine i doneo još jedan komplet.Ko veruje veruje ja verujem i tačka.pozdrav Branislavu i opušteno savest ti je mirna,
(Miroljub, 06.09.2017. 09:17:18) [14828]
Da Branislavu saves ,,čista,, a meni prazan džep e toliko o njegovoj korektnosti.Možda se nečeg setio što je bitno?ne ničeg se on ne seća ali to njemu na obraz i nikako da odgovori a ja mu kažem da se moždane ćelije ne zanavljaju znači izumrle moždane ćelije se ne zanavljaju valjda si toliko obavešten Branislave?a ako se ne zanavljaju kako mogu da se vrate funkcije?zapamti Branislave nikako i nikad ako ne znaš pitaj makar i običnog lekara a ne neurologe koji ti se podsmevaju.Tako da ispadaš smešan ili je to tebi zabava možda lečiš komlekse ili sujetu neznam šta ti je a kažeš da si obrazovan utoliko gore.Zato adresa i to prava je neurolog i bolnica Sveti Sava.Ostalo je LAŽ srpski rečeno to je prava reč.
(Moša, 06.09.2017. 16:55:30) [14829]
Branislav zaobilazi istinu to je najblaže što sam mogla da napišem jer mi kultura i obrazovanje ne dozvoljavaju da Branislavu kažem ono što mislim.I taman pomislim da se neće više javljati on se javi jerr ga grize šsavest.Nemoj Branislave da nam više počitavaš i deliš savete jer si dosta reko nažalost sve neistinaov i nestvarno i ne poigravaj se sa obolelima i njihovim najbližima,ali savest te grize znamo to i visiš na kompjuteru.
(Milica, 06.09.2017. 19:11:11) [14830]
Милице, није лијепо то од тебе, ако ни од других који овде пишу о ономе што нису видјели. Ја не спорим да вама и вашим ближњим лијек није помогао, али вас исто молим да говрите о случају мог оца, јер о томе не знате ништа.
(Бранислав, 07.09.2017. 22:14:55) [14831]
Милисаве, има ли нешто у шта ти вјерујеш.

Која су ти човјече кључна питања - ако ти на основу свега што је писано ниси ништа схватио - онда или нећеш да схватиш или имаш проблем са схваћањем.

Који су то моји интересу? Кога сам ја то заврноо? Која је то моја корист од свага овог?

Понашаш се ко једна комплетан идиот који је себи нешто увртио у главу да је немогуће и овде пишеш глупости о стварима ччији ниси био судионик, покушавајући оспорти причу судионика догађаја.

Уразуми се, ако то не можеш не вриејди стобом она даље расправљати.

(Бранислав, 22.09.2017. 08:48:38) [14846]
Ne napadajte čoveka jer on je preneo svoje pozitivno iskustvo ništa ne nudi ne prodaje,njegovom ocu je pomoglo i tu je kraj.Verovatno da nekom nije ali to je individualno svačiji organizam različito reaguje i to je to.Mozak je komlikovan organ još neistražen dovoljno a najlakše je nekog napasti a Branislav je imao najbolju nameru nemojte nije hrišćanski.Unapred hvala na pristojnim komentarima.Zora
(Zora, 24.09.2017. 12:53:00) [14857]
Pratim ali neću napadati mada priča je dosta nestvarna kao i naslov jer to što Branislav priča i piše jenestvarno baš ko što i piše u naslovu.Istina je Branislave da se izumrle moždane ćelije ne obnavljaju toliko možeš da saznaš ili pitaj a imao si vremena ino a ovako si da pročitaš i da pitaš to je bar lako i jednostavno a ovako si dao razloga da te čereče.Moj savet ti je povuči se i ne oglašavaj se jer nemaš razloga,a oš poniženja ovako doživljavaš uvrede i poniženja.Reko si šta si imao i završi svoju misiju koja je verujem bila dobronamerna ali neuspešna.Pozdravljam te
(Lenka, 26.09.2017. 19:44:56) [14872]
Javi se Branislave vreme ti je i opet onu lekciju što si naučio nno ih napamet i tvoje čuvene fraze davno ih nisi ponovio onda se obruši na Milisava i tako u krug.Mi se borimo za istinu i pravdu a vi za evriće.Neko reče ćeraćemo se.
(Mićko, 28.09.2017. 18:40:53) [14878]
Tipično srpski čerečite ljude,verujete ili ne verujete,čovek je hteo da još nekom pomogne a vi ga ocrniste ali to smo mi srbi.A kakve veze ima administrator sa tim?nikakve,jer greh što pznaje Branislava?nemojte ljudi tako al ko to može da zaustavi?
(Jovana, 28.09.2017. 20:41:42) [14882]
Zašto toliko napadate čoveka verujete ili ne verujete on nije trgovac ispričao svoju priču ne prodaje inekcije i šta hoćete od njega.Ja ne poznajem čoveka ali kad je tako ozbiljna bolest i terapija odeš kod specijaliste i slušaš njegove savete.Dotičnim gospodinu zameram samo što nas ubeđuje u nešto što je nestvarno a to je da se izumrle moždane ćelije ne obnavljaju i što naše lekare optužuje da nas truju što za ovu dijagnozu nije istina jer bolnica Sveti Sava je vrh kao i zaposleni i što polemiše materiju koju ne poznaje i što se ničega ne seča pa to srazlogom stvara sumnju i što se ne seča terapije svoga oca ostalo je stvar veruješ ili ne slobodan izbor.A vi urnisaste čoveka,
(milorad, 30.09.2017. 18:20:29) [14894]
Imam molbu i za jedne i za druge da prestanete jer ste prekardašili ko vjeruje vjeruje ko ne vjeruje ne mora.Ja lično vjrujem da je bilo poboljšanja kod Koja neko ne vjeruje njegov problem i kraj i prestanite sa optužbama i uvredama Branislava ste izložili neviđenim torturama čerečite čoveka a on je samo savetima da pomogne i prenese svoje pzitivno iskustvo nije trgovac već a tek kakve on ima AITI stručnjak ako se ne varam a još i administratora napadate bez valjanog razloga.Muka mi je od pojedinih komentara.
(Zoran, 30.09.2017. 20:06:55) [14897]
Eto Milisave uspeli ste Branislav se ne oglašava administrator vas ne briše i šta ćete sada?sad se slikajte a Branislava i administratora ste čerečili 2 godine neargumentovano.Čovek se branio branio i digo ruke što bih i ja davno uradio.Čovek nit je nešto nudio niti prodavao niti reko da neko putuje u Rusiju i kriv žalosno ali neki reče srbi smo mi zajebana fela a ti Milisave smučio si mi se dođeš mi ko drveni advokat Milice,i da te pitam koji su tvoji motivi?šta ti hoćeš i šta ti glumiš?da nisi bodi gard Milice?pokušavam da te razumem ali ne uspevam jer si mi čak i smešan a i žalim te čoveče jer si sa dijagnozom zato idi i leči se.
(Miško, 30.09.2017. 20:54:24) [14898]
Prepoznao sam rukopis Branislava vi ste dobro organizovani šverceri lekovima ili u prevodu farmakomafija za razliku od mene Milice i masu prevarenih ali vama na obraz ako ga imate a očigledno je to đon.
(Milisav, 30.09.2017. 20:58:53) [14899]
Milisave ti si ,,genije,, da li postoji nešto što ti neznaš i što ne prepoznaješ?ti si poklopac za svaku šerpu.Čime ti se Branislav zamerio?ničim.Ja čoveka neznam ali je dobronameran izneo svoje iskustvo a na nama je da verujemo ili ne,ja verujem i tačka ti ne veruješ i nemoj tvoj problem.Da li je Branislav nudio inekcije na prodaju?nije i opet tačka.lepo neko reče srbi smo mi.
(Radica, 01.10.2017. 09:18:37) [14900]
Branislave ti si dobar i human čovek i ne dozvoli da te ovakvi negativci isprovociraju.To mogu samo bo lesni umovi ali i takvih nažalost ima.Ti si reko svoje iskustvo i priču koja se ne uklapa sa ,,genijalnom,,glavom Milisava i sličnih bolesnika ali to je već njihovlavu problem.Zato glavu gore Branislave ti si častan čovek i krajnje dobronameran.
(Malina, 01.10.2017. 11:07:27) [14901]
Pridružujem se podršci Branislavu,to je dobar i human čovek jer je izneo svoje pozitivno iskustvo ne bi li još nekom pomoglo a pomoglo je jer su se javljali pojedinci kojima su inekcije pomogle.
(Đorđe, 01.10.2017. 11:11:43) [14902]
Ja sam lekar na specijalizaciji iz oblasti neurologije i pomno pratim poodavno o čemu se ovde piše.Da pomognem malo i da završite ova prepucavanja jer nema potrebe za tim jer sve je tu jasno.Zabluda je da se izumrle moždane ćelije mogu zanoviti nakon moždanog udara,može ako se brzo reaguje u roku od 2 sata ali i tad teško jer delovi mozga prestaju da budu snabdevani krvlju i kiseonikom i odmah izumiru tako da od teorije čoveka iz republike srpske nema ništa i ne postoje inekcije koje to mogu zanoviti kao i invaliditet koji nastaje tom prilikom a on zavisi od obima krvarenja i delova gde je krvarenje nastupilo,tako da oduzeti tela su trajni i doživotni sa napomenom da se vežbama vrlo malo ali baš malo osetiti poboljšanje.I nema potrebe da se vređate i prepucavate.Zabluda je da se dotični ja mislim Kajo oporavio nakon primljenih inekcija.Priča iz republike srpske je neargumentovana i neosnovana niti naučno utemeljena osim ako su neurolozi promašili dijagnozu što je nemoguće jer snimak skenera sve pokaže i tu nema nejasnoća.Obolelima savet da se pridržavaju uputstva neurologa i kardiologa jer je to uglavnom povezano.
(Dr.Ivanović, 02.10.2017. 16:59:30) [14905]
Šta je Branislav i administrator nakon teksta Dr Ivanovića administrator i Branislav i dalje brišu naše komentare ali nema veze jako nam je bitno da ih je Dr.Ivanović argumentovano,stručno i ljudski ponizio i spustio na zemlju da nesmeju više ni da se oglase.Ali još bitnije da je pravda pobedila i istina isplivala na svetlost dana jer to što su oni činili to se zove hokštapleraj ali oni obraza nemaju i za njih važi deviza pas laje vetar nosi.Hvala doktoru Ivanoviću što se oglasio i stručno ih zakopao.Nadam se da se više nikad neće javiti i neće prevariti nekog ko Milicu i njenu majku.Pozdrav Dr.Ivanoviću
(Milisav, 03.10.2017. 16:39:03) [14910]
Drago mi je da su administrator i Branislav konačno zanemeli jer ih je dokto poklopio i ućutkao a ne da glume poštenje i budu iznad nauke a posebno medicine.Hvala doktoru,
(Milija, 03.10.2017. 17:37:03) [14912]
Више пута сам поновио, да ја немамама баш ни једног мотива да некога овде лажем и обмањујем. Изнио сам шта се десило, а који су се процеси десили то ја не знам нити ме је то занимало. Битно је било даје побољшање било уочљиво и то је то.
(Бранислав, 03.10.2017. 21:47:59) [14913]
Branislave to što Vi pišete to je nespojivo sa onim što ja učim,razgovarao sam s Njboljim specijalistima iz bivše Jugoslavije sa turskim neurolozima i pitao za te inekcije?niko nije čuo,no sve to po strani bitno je da se izumrle moždane ćelije nemogu obnoviti a posebno posle toliko vremena,kazao sam Vam da to izuzetno nešto može da se popravi ako se interveniše unutar 2 sata i tad su vidna oštećenja.Mora da se sa Vašim ocem desilo nešto drugo da nije bio moždani udar.Ako je i bio koji emboliski ili nekihvačena drugi?koji deo mozga je zahvaćen,desna ili leva strana?ako je oduzetost desne polovine tela onda je zahvaćena leva strana mozga.Da li je urađen CT mozga(snimak)on sve kaže.Ovakvo šturo objašnjenje ništa ne govori i nemogu da Vam preciznije opišem i objasnim,zatim koje je lekove uzimao pre i kasnije?kakav mu je bio pritisak i još mnogo detalja koji su bitni,Šta piše u izveštajima kolega dok je ležao u bolnici a šta nakon kontrola?sve su to bitni elementi da bi Vam ja ili neko od kolega dao neki odgovor,objašnjenje i saveet.Pozdravljam Vas.
( Dr.Ivanović, 04.10.2017. 19:26:31) [14920]
Докторе, да ли је то спојиво са оним што учите или не ја не знам, пишем као је било.

Отац је имао исхемију мозга.. и описивао сма у више наврата како је све текло. Лијечио се у Србињу - Фочи,
ивио у Рогатици. Ја сма ријетко доле ишао, и код себе нема налазе. Пио је десетак неких таблеа укључујући и за притисак.. У кући је знао загријати собу скоро 40, а жалио се да му је хладно, пао на постељу да није задњих дана прије терапије могао до тоалета...
После терапије му је било боље....
Moжда гријешим, али као и сваки лијек, да некоме не помаже, не би се више производио.
Имате на руском више информација о том лијеку.. Ја сма слао некада и видео записе....
Добро је докторе да се консултујете са руским колегама.. који имају више искуства с тим лијеком од доктора с којим сте ви разговарали.

Ја знам човјека који је саслушао моју причу, набавио те лијеков еи давао оцу који је био непокретна 10так година. Није осјетио некипомак. мом оцу је помогло и то је то...
Ко вјерује ОК, ко не вјерује ОК
Живјели
(Бранислав, 06.10.2017. 00:07:20) [14926]
Klasika opet brisanje naših i komentara koji su provalili Branislava koji više zna od doktora koji doktora savetuje šta da radi i koga da konsultuje.Branislave evo ja te kandidujem za Ministra zdravlja Srbije jer ti si skriveni genije za medicinu posebno za neuroče logiju.Čove urazumi se i shvati provaljen si i ne drvi više.
(Milisav, 07.10.2017. 08:59:43) [14933]
Molim Vas bez vređanja sa napomenom da pomno pratim već više od godinu dana šta se dešava.Milisav i Milica su prekardašili ali i Branislav greši pokušava lekare da uči medicine i iznosi tvrdnje koji ne piju vodu,Ja sam neutralan i naravno da ću verovati lekaru kad je medicina u pitanju kao i da ću Branislavu verovati kad je tehnika u pitanju.Branislave malo si se zaneo i preterao.
(Jovan, 07.10.2017. 09:25:57) [14934]
Не тврдим ни да су неки лијекови успјешни, успјешнији од других, ни да ће поменути лијек помоћи свим људима с последицама можданог удара. Свједок једног догађаја кога сам описао више пута.

И хиљаду љекара да дају своје примједбе, не могу измјенити оно што сам рекао - оно што се десило. Не може ме нико убједити у супротно од оног што сам видио, чему сам присустовао.
Уопште не улазим у процесе који су се дешавали код опоравка, шта с еможе обновити, шта не, него само наводим кончан резултат. Да човјек који је био пао у кревет - почне да се креће,...

Треба имати неразумно поншање да некога ко је био судионик догађаја, двије године убјеђујете да се нешто није десило, чему ви нисте присустовали.
(Бранислав, 07.10.2017. 09:30:10) [14935]
Branislave uz svo poštovanje ali preterali ste malo više ste se zaneli i kao tehničko lice stavili iznad nauke kao što je medicina.Moj savet Vam je da se malo konsultujete sa stručnim licima neurolozima i odmah čete okrenuti ploču.Nemojte tako tvrdoglavo i olako da pobijate mišljenje struke jer koji je motiv lekara da pobijaju Vaše tvrdnje?nemojte sebe iznad nauke a posebno medicine to je neozbiljno izazivate gnev i onda ono što ne opravdavam salva uvreda i vređanje ali Vi svojim stavom iritirate ljude.Svakom pa i meni se desi da pogrešim ali nije smak sveta priznati grešku nasuprot to je vrlina.I što ste toliko uporni pa se nadmećete sa masom ljudi koji Vas čereče a što je za osudu takvo njihovo ponašanje.Ali ponavljam i Vi doprinosite tome Vašim rigidnim stavom.NPR ja bih se povuko i stavio tačku a Vi ih prosto izazivate i čemu to vodi?Rekli ste svoje a neka svako od nas zauzme svoj stav.Ja recimo verujem u medicinu i nauku,
(Milana, 07.10.2017. 10:16:43) [14936]
Moram i ja ponovo da se oglasim jer sam se zarekla.Branislav je i sam počeo da veruje u sopstvene laži jer ona narodna 100 puta izgovorena laž postaje istina to je filozofila mašinbravara ali mi ne odustajemo borimo se za istinu.
(Milica, 07.10.2017. 10:54:13) [14937]
Branislave vidim da si sve aktivniji mora da su ti interesi ozbiljno ugroženi ali ćeraćemo se ne brini.
(Milisav, 07.10.2017. 11:05:43) [14938]
Branislave ja uvažavam i poštujem Vašu struku i Vas kao AITI stručnjaka ali molim Vas ispoštujte makar malo onoga što sam ja i kolege učili i učimo o medicini.To što Vi pišete to je nemoguća misija ili Vi poznajete neku drugu medicinu za koju ja nisam čuo.Ono što ste Vi izneli to je nespojivo sa naukom koju sam izučavao i izučavam jer čovek uči dok je živ.Ne želi da sa Vama polemišem nije mi cilj te prirode ali jednostavno nisam mogo a da ne dam komentar na Vaše izlaganje koje je nespojivo sa naukom koju sam ja učio i učim.Želim Vam svako dobro.
(Dr.Ivanović, 07.10.2017. 11:19:08) [14939]
Има људи с невјероватним понашањем попут Милицe, Милисавa,...

Вјерујте у шта год хоћете, ваша ствар и тако радите.

Нећу да се мјешам доктору у његову област, стим што ћу још једном рећи, сев што сам рекао је истина. То може да вам буде повод да се позабавите истраживањем које вас може довести до сазнања која пацијентима могу бити корисна.

Можда вам за почетак могу помоћи ови линкови

https://www.youtube.com/watch?v=VTo0Y1WfRrI

https://www.youtube.com/watch?v=BADz0WGSgy4&t=390s
(Бранислав, 07.10.2017. 12:27:54) [14940]
Gle pamne glave on savetuje doktora čime treba da se bavi i šta da radi.Ti si Branislave malo pobrkao lončiće jer ovo nisu šrafovi ovo je ozbiljna nauka a zove se medicina.Al ne vredi Branislav je bandoglav i ne vredi snjim polemisati.Vrti istu priču u krug i sebe je ubedio da mu ni lekari nisu ravni već im on počitava.Žalostan si Branislave i zreo za lečenje.
(Milisav, 07.10.2017. 14:12:08) [14941]
Branislave nema tu nepoznanica kod moždanog udara tu se sve zna i sve je istraženo,znamo i za tu kliniku ali nakon moždanog udara pomaka skoro da nema posebno nakon težih kao što je bio kod Vašeg oca i ne nakon tolikog perioda ponoviću izumru moždane ćelije nastanu oštećenja i tu popravka nema a mi nemamo čarobni štapić.Sad Vi nas savetujete da se pozabavimo još jednom tim,ne tu nema greške niti popravka medicina je jasna i precizna nauka.Stanje koje izazove moždani udar i nakon tolikog vremena izazove trajne posledice bez nade na veliki napredak,nešto malo ali vrlo malo se da poboljšati elektro i fizikalnom terapijom.Obavezno se piju tablete za sniženje krvnog pritiska,za smanjenje masnoće u krvi obavezno farin ili zamena protiv zgrušavanja krvi da se ne bi formirao krvni ugrušak,protiv aritmije ako je pacijen ima,prestanak pušenja konzumiranja alkohola,kafe,kisele vode,unositi bar 2 lit.obične vode,unositi što manje soli,izbaciti beli hleb i masnu hranu.Nemam nalaz neurologa i kardiologa Vašeg oca da Vam dam preciznije odgovore kao i CT mozga gde se jasno sve vidi kakav je udar bio?da li je pre njega bio još koji manji a obično predhodi 1 ili 2 manja.I ne postoji šansa da kolege na snimku to previde.Da li imate istoriju bolesti i otpusnu listu?tu sve piše a naCT-u se sve vidi to i tehničari vide a kamoli lekari.Ja neznam za slučaj da moždani udar nakon svega nabrojanog ne prepoznaju.S,poštovanjem Branislave Dr.Ivanović
(Dr.Ivanović, 07.10.2017. 15:09:28) [14942]
Ma kome doktore objašnjavate vidite da on Vas podučava pa to je komedija da jedan Elektroinženjer podučava lekara medicinom da tema nije ozbiljna i žalosna da se čovek slatko nasmeje.Ili se Branislav nama ruga se nama i pogotovu lekarima a pojma nema o tome baš kao i ja kao pravnik.Ponekad se pitam da Branislav nije pod dejstvom nekih supstanci ili opijata?ili je bezobrazan?Idi bre čoveče uztalasao si uznemirio i prevario ljude još se sad nadmudruješ sa lekarom bez srama i stida.
(Milija, 07.10.2017. 21:19:09) [14945]
Nema on ni stida ni srama on vidi samo interes to je za njega biznis odavno smo ga provalili zato doktore ne uzbuđujte se on ima unapred pripremljen tekst i 2 god.vrti istu priču,Vama hvala što ste se oglasili i lepo mu objasnili sve ali kome?on je i lekar i mašinbravar i farmaceut...ima li da on nešto nezna?kad je takav daj da ga predložimo za nobelovu nagradu sad je to aktuelno ali iz oblasti medicine ili da ustanovimo novu univerzalnu za sveznalca.
(Milica, 07.10.2017. 21:29:28) [14946]
Шта да вам човјек каже. Двије године ме убјеђујете у супротно од оног што сма видио, и што је било. Убјеђују ме људи који нису били ни близу мјеста догађаја на основу својих ранијих сазнања и предрасуда.

Економсисти Mилице и Милја свугдје виде економске ефекте. Било би интересантно да објасне пословни модел по коме ја "зарађујем"
(Бранислав, 08.10.2017. 08:22:24) [14947]
Ovde je sve jasno i doktor nam je sve objasnio samo bih pojedince zamolio da im komentari budu bez uvreda jer nema potrebe za takve komentare.Kod Branislava je očigledno konzilijum promašio dijagnozu al ga sram da prizna i drži se svoje priče ko pijan plota mada ljudski je grešiti a i priznati.Ja bih priznao i povuko se a on izaziva gnev i onda idu uvrede što ja ne podržavam i takođe osuđujem.Pročitaš konsultuješ se i ne prihvatiš jer doktor nam je lepo objasnio a Branislav po starom vrti istu priču ali to je već njegov problem.
(Slobodan, 08.10.2017. 10:57:44) [14986]
Ljudi nemojte da budemo prosti i da tako vređate čoveka pročitaš i odlučiš veruješ ili ne veruješ.Po meni kao laiku priča Branislava je neutemeljena i nema uporišta u medicini to nam je objasnio Dr.Ivanović a i pre njega javljali se lekari al ne vredi Branislav je zabrazdio i ne popušta.Optužujete ga da se okoristio ali verujte da nije jer da budemo iskreni ništa nije nudio na prodaju pa kakvu korist ima?nikakvu.Zato nemojte ga vređati i napadati na tako nizak način.Obolelima savet pravac kod neurologa po mogućnosti Sveti Sava Beograd.
(Julija, 08.10.2017. 12:05:24) [14987]
Sve je jasno od inekcija korteksin ništa neko reče imaju težinu vitamiBranislav piše to je u domenu naučne fantastike nemoguća misija.A slažem se sa Julijom nije čovek trgovac definitivno i nikog pa ni Milicu nije terao da putuje za Moskvu i nekorektno je optuživati ga za nešto što ne stoji kao što je jasno da oporavka od tih inekcija nema kao ni obnove moždanih ćelija to je i Branislavu jasno al ga sram da prizna.
(Dušan, 08.10.2017. 13:40:48) [14988]
Ништа не тврдим шта се може обновити, не знам да ли сте ме добро схватили. Само износим шта се десило.

Нисам никада се спуштао на ниво да објашњавам како се десило, који су процеси се одиграли.

И жао ми је што овде сви губимо непотребно енергију, ко сматра да је ово измишљотина, његова ствар.

Без обзира ко да се јави и даје своја објашњења, ја не могу опвргнути оно што сам изнио. Да је човјек устао из кревета и почео да се лагано креће, обавља лакше послове, да бистрије расуђује, да не осјећа хладноћу као што је то имао прије терапије.

Његов оправак се десио у вријем те терапије. Да ли је нешто друго могло да дјелује и како, ја то не знам. Ми смо били срећни, Господу Богу захвалини за опоравак.

Послије те терапије, и даље је користио лијекове које је прије терапије, за притисак, срце,... дестак неких лијеква.

То је то. Сматрам што Јулија каже, да треба се свакао јавити неурологу. Српским неуролозима предлажем по ко који пут, да се консултују с руским љекарима. Ја сњима нисма био у контакту и на знам кава су њихова мишљења о том лијеку. Било би лијепо послије тога да изнесу своја искуства.

У науци и струци потребно је гдје год постоји мала искра наде за рјешење, детаљно истражити све могућности и све ефекте, без обзира да ли нова санања црпили са истока, запада, сјевера или југа.

Нико од нас није логико мудар и с толико знања, да не може направити update на боље.

:)
(Бранислав, 08.10.2017. 16:41:52) [14989]
Neverovatna upornost i još veća tvrdoglavost Branislava,ti čoveče bolje i više znaš od neurologa od lekara shvati već jednom da ti priča ne pije vodu,vidiš da je i Dr.Ivanović odustao jer je shvatio skim ima posla.Ti kao tehničko lice više znaš od lekara?a u medicinu se razumeš kao Marica u krivu onu stvar,ili si pod dejstvom nekih opijata što reče neko pre mene.Da li shvataš da si ko pokvarena ploča?smučio si se svima,kad vidimo tvoj tekst dobijemo nagon za povraćanje.On sebe stavlja iznad lekara oprostimu Bože ne zna šta radi!
(Valentina, 08.10.2017. 19:31:04) [14991]
Мудрије би поступили да сет у току ове 2-3 године, контактирали људе који су упознати с тим гдогађајем, ближе комшије, родбину... него што нешто тврдите да није истина, а живите стотинама километара од тог мјеста.

Не могу вас уоште схватити, да трошите нергију да нешто оспорите, без провјере.

На вашем мјесту би ако сам толико знатижељан, неповјерљив, нашо људе из те општине, познанике, родбину који су били упознати с тим случајем. Провјерио код пар њих и ако они дају потврдне одговре, вјеровао би, у супротном не би.

Понашање појединаца који само тврде д аније истина, само зато што није ус кладу с њиховим увјерењима, није својствено разумном бићу.

(Бранислав, 08.10.2017. 19:56:01) [14993]
Branila sam tea l sad si stvarno preterao Branislave takav rečnik ne priliči ni kočijašu a ne intelektualcu,što padaš tako nisko budi gospodin i pored provokacija koje su evidentne.Reko si svoje pozitivno iskustvo i kraj ko veruje veruje ko ne njegov problem,Bilo je još ljudi kojima su pomogle ja lično znam ženu kojoj je to mnogo pomoglo živi novi život,ima još poteškoća ali druga osoba je nakon inekcija iako ima 70 godina.
(Jovana, 11.10.2017. 18:05:11) [15019]
Ja vjerujem Branislavu i šta sad? A što vam je čovje učinio izneo svoje iskustvo a vi ga vrijeđate čovjek mora da se brani.Ajde sad i mene vređajte i šta dobijate i šta od toga imaju oboljeli?ništa.Budite ljudi reče jednom pokojni Patrijarh Pavle.
(Nebojša, 11.10.2017. 19:15:26) [15022]
Verujte ljudi proveravala sam preko poznanika iz Rogatice da je Branislav čestit čovek e sad da li mu se otac oporavio od tih inkcija ljudi neznaju,iz izlaganja doktora verovatno da se nije oporavio od korteksina ali to nije razlog za tolike uvrede budite civilizovani budite ljudi.Verujte ili nemojta al ne vređajte mada i Branislav je iznerviran pomalo izgubio kompas al mnogo ga vređate.
(Julija, 14.10.2017. 10:30:50) [15044]
Ljudi zar vam sve nije jasno?dr.Ivanović nam je sve nacrtao i objasnio da se izumrle moždane ćelije nikad i nikako ne zanavljaju a samim tim i izgubbljene funkcije delova tela dožive trajni invaliditet obično jedne stane tela.A da neko skoro nepokretan prohoda radi lakše poslove pa čak peče rakiju e to nemože ni u zemlji čuda.Tako da priča Branislava je prazna i neutemeljena i to Branislav zna,ako nezna rekli su mu lekari pa čak i med.sestre to znaju a verujem i čuvari i spremačice.Ja ću obezbediti tel.neurologa iz bolnice Sveti Sava u BG pa nek Branislav nazove da mu ljudi objasne a verujte smejaće mu se jer ta priča Branislava je smešna.Pozdrav Branislave i budi siguran u ove moje navode.A kod tvoga oca je promašena dijagnoza još ako ga nisu vodili na skener onda nema dileme jer skener sve pokaže i slepcu a ne lekaru.
(miljan, 14.10.2017. 17:40:49) [15047]
Milisave dojadio si i Bogu i ljudima čoveče bojim se da mi iz frižidera ne izletiš,i da te pitam koji su tvoji motivi?radiš li nešto u životu ili samo pratiš Branislava?razumem Milicu ali tebe nikako,šta ti hćeš od Branislava osim što ga čerečiš.Ja nisam ljekar ali pomno pratim dešavanja al tebe ne razumjem.Pa i da je čovjek pogrešio nije nikog ubio da toliko pljuješ po njemu.Da li si svestan koliko uvreda si izneo na račun Branislava?Idi čoveče i umukni ne mogu da čitam tvoje komentare povratiću.
(Radojica, 14.10.2017. 20:40:16) [15051]
Ma da stavimo tačku radi se o klasičnoj zameni teza da ne upotrbim neku težu reč,jer ovde je očigledno promašena dijagnoza ocu Branislava ili izmišljena priča.Lepo su ovde stručni ljudi napisali a ja pročitao i pitao i došo do saznanja da se izumrle moždane ćelije ne zanavljaju a posebno ne nakon toliko vremena i sad je Branislav iznad nauke a administrator ga brani bez pokrića i utemeljenja neznam zašto.Pa ljudi nemožete protiv nauke i neurologa koji su jasni glasni i precizni.Kad bi bilo tako izumitelj tih inekcija bi dobio nobelovu nagradu iz oblasti medicine a Branislava bi slavili.To je kao kad neko nesrećno izgubi prst hirurzi mogu da ga ušiju ako se brzo reaguje ali posle par meseci ili godinu dana ni slučajno.Jer te izumrle moždane ćelije upravljale su delovima tela obično jedne strane tela čim izumru taj deo tela doživi trajni i nepopravivi invaliditet.Ja mislim da ti je Branislave sada malo jasnije?ako i dalje furaš istu priču onda je tu u pitanju nešto drugo a to je promašena dijagnoza što je malo verovatno(skener sve pokaže)ili neki lični interesi što ne bih voleo da je neko posego za tako prljavom pričom.Pozdrav pratiocima svega ovoga.
(Kosmajac, 15.10.2017. 10:56:53) [15056]
Мој отац је прије терапије имао два мождана удара у периоду од неких годину дана.

Након другог удара је примљена терапија, у току које је имао побољшања. Након нешто око годину дана, поново је примио терапју јер се десило да је ходајући опет пао.
Иначе се терапије могу поновити након 6 мјесеци

После тог периода, мој отац је био прилично добро - да будемо јасни, нијемогао да трчи,... али је могао лагано да се креће, обавља ситније послове, није осјећао хладноћу као прије прве терапије, била су видљива побољшања.

Након нешто око 8-9 мјесеци после друге терапје, моја отац је на Велики Петак (петак пред васкрс) пао у купатилу и поломио кук. Кук се сав поломими - скашио. Хирур који га је требао оперисати у Србињу - Фочи, каже да су могућа два случаја:

1. Кукс е сломио - скашио - и потом уследио пад
2. Да је после пада сломљен кук

Касније сам сазнао да лијекови које је годинама пио за притисак могу да утичу на слабљење костију, па један од разлога за ломљење кука, могуће да лежи и у тој чињеници.

Он је већ био у годинама, а у периоду око Васкрса у болници није одма оперисан. Били су васкршњи нерадни дани. После је био проблем обезбедити крв за операцију кука. Отац је имао нулту крвну групу - рха негативну.

Без операције је био ризик од сепсе, а било је ризично д али ће издржати операцију. Код њега је и срце било ослабило.

Сваки дан када би ишао у посјету, питао је за унучад - моју дјецу. Они су тада били у Србији, па осле у Бањој Луци. На крају сма рекао супрузи да их доведе.

У четвртак су стигла дјечица и били смо код мог оца у посјети. Би је то дан пред операцију. Причао је са дјецом, тешко ишта могао да једе, по неки гутљај сока,..
Био је скопшан на инфузију.

У петак ујтуро, прије него што смо кренули из Рогатице за Фочу, завонио је телефон, јавили су из болнице да је моја отац умор на у ноћ између четвртка и петка.

Драги пријатељаи, тако је било. Као што сма рекао, отац је у два наврата имао мождани удар. Сви сиптоми које сам описао указују да се десио тај проблем.

Овде сте наводили, д амене срамота јер сма промашио дијагнозу.

Ја нисам правио дијагнозу, него управо љекари неуролози код којих је лежао у болници у Србињу.

Молио бих вас да с овим се зауставите.
Имате болницу Фочу - ако вам је баш стало, тражите историју болести пацијента...

Сматрам да су појединци у више наврата превршили разумну мјеру и понашали се идиотски.

Изно сам оно што сма знао, оне који су жељни науке и сазнања, ово би требало бити интересантно да раде нова истраживања.

Наша сазнања су толико минорна и слаба. О људском мозгу наука нема довољно сазнања, а нема ни о многим другим стварима. Из дана у дан се повећавају та сазнања, али толико смо ми сви још мали и наша знања ограничена.

Људском роду су требали вјекови, хиљаде година, да открију контитнет Америку, оно што је видљиво, опипљиво...

Сад можете замислити колико треба да откријемо друге ствари које су невидљиве простим оком.

Ко је ишао у школу, зна за чувени Омов закон. Колико вас зна да тај закон не важи у свим условима.

Да не идемо у научне расправе, за то нема ни жељу ни вријеме.

Довољно сам Вам рекао. Ко хоће детаљније да се бави и утвржује да ли је истина или није... Реако сма гдје ми је отац живио, гдје се лијечио. Моја брат у Рогатици има радњу дуже година и сигурно ко живи у Рогатици зна за њега.

Ја не живим у Рогатици, него у Бањој Луци, и то сма раније помињао.

Молио бих Вас да ставите тачку на писање по сонову ваших убјежења, него да о свему пишете на основу аргумената и провјерених информација.

(Бранислав, 15.10.2017. 11:48:20) [15057]
Branislave sve si više puta već reko al ne vredi snekima se ne možeš nadmetati jer oni bolje znaju i od tebe koji si bio svedok svega npr.Milisav sve zna i pustimo ga ne vredi stakvima polemisati.Ja sam primio inekcije i ima boljitka sovim ja završavam.
(Miroljub, 15.10.2017. 13:25:55) [15058]
Branislav i njegovi ljudi se ponovo oglašavaju reko sam vam veliki interes je u pitanju zato se stalno oglašavaju i neče prestati ali nećemo ni mi.
(Milisav, 15.10.2017. 13:50:04) [15059]
Milisave da li ti u nešto veruješ i da li ti nekome veruješ?ljudi iznose svoja iskustva a ti sve gledaš negativno ne razumem te.I ja sam u dilemi ali ljudi iznose svoja iskustva i što reče Branislav mnoge stvari nisu istražene al tebi ne vredi objašnjavati ti si jednosmeran.Čudi me i Milica koja te slepo sledi.Evo i ja obećavam da se više neću oglašavati pa nek Milisav piše dan noć a ja imam preča posla.
(Julija, 15.10.2017. 14:48:47) [15060]
e drago mi je Julija da se nećeš oglašavati još da vam se pridruži i lažljivi Branislav jer mnogo je prevario al sebi napunio džepove.
(Milisav, 15.10.2017. 14:51:48) [15061]
Milisave stvarno si dojadio i Bogu i ljudima,ti si i lekar i inženjer ti sve znaš i tu nam danima pametuješ i je te molim i ti se ne oglašavaj a pusti obolele nek po nešto čuju od nekog Branislava,Julje,Pere,Mike...
(Radov, 15.10.2017. 17:35:02) [15062]
Navalili ste na tog Branka ko mutavi na aj da utelefon a čovek je samo hteo da još nekom poogne i pomogo je e sad jednoj Milici(žao mi je) nije pomoglo i daj da ubijemo čoveka stvarno nema smisla a i Milici nije reko da putuje za Moskvu,ne prodaje inekcije i šta hoćete od Branka.Nekog zaboli glava popije kafetin i ne prestane glavobolja nekom od analgina prestane nekom od brufena...svi smo mi različiti.
(Nikolija, 15.10.2017. 17:55:24) [15063]

Сви коментари и поруке објављени на wеb порталу су приватно мишљење аутора и коментатора и не представљају ставове власника wеb портала, његове администрације и редакције eNovosti.info (детаљније о условима коришћења)

Оставите Ваш коментр
*Име:

Е-пошта:


*Ваш коментар:
:) :D ;) B-) :P :-o :( x-(

*Сигурносни број:

Унесите збир броја три и четри:


Напомена: Коментари се не цензуришу. Коментари читалаца не одражавају став редакције.