Nivo vitamina D majke i zdravlje zuba dece
Deca čije su majke u trudnoći imale snižen nivo vitamina D češće pate od poteškoća sa zdravljem zuba, objavili su kanadski naučnici.
Istraživanje sprovedeno na Univerzitetu Manitoba temelji se na praćenju nivoa vitamina D kod 206 ispitanica koje su bile u drugom tromesečju trudnoće.
Samo 21 žena je imala adekvatan nivo vitamina D, najviše zbog nedovoljnog konzumiranja mleka i prenatalnog uzimanja dodatnih vitamina, kažu istraživači.
Dalja analiza je pokazala da je snižen nivo vitamina D kod majki u vezi sa većim izgledima za oštećenja zubne gleđi kod njihove dece, ali i opšte lošim zdravljem zuba već u ranom detinjstvu, piše časopis "Pediatriks".
- Izvor
- MONDO
Komentara (0) Ostavite Vaš komentar Objavite novost
Međunarodni olimpijski komitet saopštio je da je odluka „zasnovana na dokazima i stručnim procenama“...
Neverovatno finale u skoku uvis obeležilo je Svetsko prvenstvo u Tokiju, a srpska atletičarka Angelina Topić osvojila je bronzanu medalju. Finale je dva puta prekidano zbog jake kiše, ali je...
„Kada smo dobili poziv iz Brazila da učestvujemo na Svetskom prvenstvu, jedino smo selektor i ja verovali da je to ostvarivo. Govorili su da smo ludi, da nećemo uspeti...
"Kada smo dobili poziv iz Brazila da učestvujemo na Svetskom prvenstvu, jedino smo selektor i ja verovali da je to ostvarivo. Govorili su da smo ludi, da nećemo uspeti...
"Kada smo dobili poziv iz Brazila da učestvujemo na Svetskom prvenstvu, jedino smo selektor i ja verovali da je to ostvarivo. Govorili su da smo ludi, da nećemo uspeti...
Na Atletskom stadionu u Kraljevu danas je održan prvi dan Prvenstva Srbije za seniore, uz učešće čak 260 takmičara iz cele zemlje. Publika je uživala u vrhu...
Ostale novosti iz rubrike »
















