Тамна чоколада може да спаси живот
Тамна чоколада може да смањи ризик од срчаних болести снижавањем нивоа глукозе и "лошег" холестерола, а повећава ниво "доброг" холестерола. Ово се налази на порталу HealthDay, који се позива на истраживања Универзитета у Сан Дијегу (САД). Тамна чоколада садржи флаванол - супстанцу која има анти-оксидантно и анти-инфламаторна својства. Раније су студије доказале везу између конзумирања флаванола и ризика од кардиоваскуларних болести. Али, упркос свему, истраживачи истичу да не треба злоупотребљавати чоколаду, пошто је она засићена мастима и високо калорична.
- Извор
- Голос России, фото: © Flickr.com/Schoko-Riegel/cc-by/ vostok.rs
- Повезане теме
- САД
- медицина
- истраживање
Коментара (0) Оставите Ваш коментар Објавите новост
Dok svetske tehnološke kompanije širom sveta ulažu milijarde dolara u razvoj veštačke inteligencije, sve veća potrošnja električne energije i problemi sa hlađenjem navode industriju da razmatr...
Veštačka inteligencija postaje jedan od najvećih novih potrošača električne energije u svetu, dok rastuća potreba za obradom ogromnih količina podataka tera tehnološke kompanije da grade sve veće i energetski...
Рок за почетак пружања комерцијалне широкопојасне сателитске услуге преноса података засноване на констелацији у ниској орбити је 2027. година...
Razvoj veštačke inteligencije korenito je promenio pristup farmakologije i razvoju novih lekova, skraćujući tako istraživanja koja su trajala godinama na samo nekoliko meseci. To se naročtio odnosi na različite...
Председник Трамп наложио је објављивање војних материјала повезаних са НЛО-има....
Остале новости из рубрике »

















