Од кафе се смањују груди
Конзумирање већих количина кафе утиче на смањење обима груди, показали су резултати шведског истраживања.
Истраживање које је спроведено на 270 жена показује да до смањења груди услед конзумирања кафе долази само код жена са мутацијом гена CYP1A2.
Код жена са овим геном довољне су три шољице кафе дневно да би се груди смањиле.
Научница Хелена Јернстром сa Универзитета у шведском граду Лунду, која је спровела истраживање, утешила је припаднице лепшег пола које воле да кафенишу, рекавши да се груди неће смањити и нестати преко ноћи.
Највећу опасност да се смање груди, имају жене средње телесне тежине са већим грудима и већим бројем млечних жлезда.
- Извор
- РТС
Коментара (0) Оставите Ваш коментар Објавите новост
Амерички председник је, како се наводи, позвао израелског премијера да не покреће поново рат пуних размера са Ираном....
Биро Скупштине држава чланица Међународног кривичног суда (МКС) суспендовао је тужиоца Карима Кана, који је оптужен за сексуално узнемиравање, наводи се у саопштењу за јавност организације. Кан је својевремено...
Изјава америчког секретара за рат уследила је у тренутку када се Брисел припрема да спроведе најамбициозније миграционе реформе у последњих неколико година....
На редовном брифингу ванредно одржаном 4. јуна под кровом Санктпетербуршког међународног економског форума, и који је у највећем делу био посвећен терористичком злочину кијевске хунте у Старобељску, Марија Захарова...
Украјина није спремна да постане део ЕУ због величања нацистичких сарадника, изјавио је Карол Навроцки...
Остале новости из рубрике »















