Почетна страница > Новости

Гледање телевизије подстиче апетит

Гледање телевизије подстиче апетит
05.06.2007. год.

Док гледанамо ТВ у стању смо да поједемо више хране него што је то уобичајено, сугеришу резултати студије спроведене у Америци у којој се такодје тврди да унос хране додатно расте ако гледалац више ужива у програму.

Истраживачи верују да концентрисаност на праћење програма доводи до тога да гледаоцима попусти контрола над апетитом.

Пратећи навике 45 испитаника у раздобљу од 3 седмице научници су утврдили да је приликом гледања најпопуларнијих емисија конзумација хране повећана за просечно 44 одсто.

Заокупљеност телевизијским програмом доводи до слабљења функције дела хипоталамуса који контролише осећај ситости што за последицу има промене у прехрамбеним навикама.

Гледање телевизије такодје утиче и на способност учења, тако да деца која често гледају телевизију пре него што напуне 3 године могу у шестој или седмој години имати мању способност учења.

У истраживању америчких научника Универзитета Вашингтон учествовало је 1.797 деце којој је тестирана способност читања и решавања математичких задатака, при чему је утврдјено је да су деца која су често гледала телевизију у узрасту од 3 до 5 година имала боље резултате на тестирањима.

Истраживање новозеландских научника с Универзитета Отаго у Дунедину је показало да деца која у узрасту од 5 до 11 година гледају телевизију више од својих вршњака имају смањење шансе за успешно школовање.



  • Извор
  • mtsmondo.com
  • Повезане теме


Коментара (0) Оставите Ваш коментар Објавите новост

НОВОСТИ ИЗ РУБРИКЕ

Da li su rijaliti programi novi "standard" u medijima kod nas i u svetu? Svedoci smo da programi kao što je "Keeping up with Kardashians" imaju stotine miliona gledalaca...



Остале новости из рубрике »
BTGport.net - у1
Пружите запосленима врхунску исхрану уз Ордера - Топли оброк

СЛИКА СЕДМИЦЕ

WEB SHOP
WebMaster

ДјЕВОЈКА ДАНА