Почетна страница > Новости
Коментара (0) Оставите Ваш коментар Објавите новост
Остале новости из рубрике »
Јагоде су здравије у комбинацији с алкохолом
10.05.2007. год.
Када се алкохол помеша с одређеним врстама воћа, појачавају се његове карактеристике антиоксиданса.
КОКТЕЛИ - Када се алкохол помеша с одређеним врстама воћа, као на пример у коктелу „даиqуири", појачавају се његове карактеристике антиоксиданса. Најчешћи коктел у који се стављају јагоде је „даиqуири", у коме су и лимета или лимунов сок, ликер од јагоде, шећер и рум. Током истраживања утврдили су да мања количина алкохола помешана с јагодама или купинама, појачава антиоксидантну снагу тог воћа, што повећава карактеристику споменутог воћа да неутралише „деструктивне" молекуле познате као слободни радикали, који оштећују ДНК и ћелијску мембрану. Ипак, конзмирање јагода с алкохолом има и негативна својства, ако се узимају велике количине, па се зато препоручује умереност у испијању коктела.
КОКТЕЛИ - Када се алкохол помеша с одређеним врстама воћа, као на пример у коктелу „даиqуири", појачавају се његове карактеристике антиоксиданса. Најчешћи коктел у који се стављају јагоде је „даиqуири", у коме су и лимета или лимунов сок, ликер од јагоде, шећер и рум. Током истраживања утврдили су да мања количина алкохола помешана с јагодама или купинама, појачава антиоксидантну снагу тог воћа, што повећава карактеристику споменутог воћа да неутралише „деструктивне" молекуле познате као слободни радикали, који оштећују ДНК и ћелијску мембрану. Ипак, конзмирање јагода с алкохолом има и негативна својства, ако се узимају велике количине, па се зато препоручује умереност у испијању коктела.
- Извор
- http://www.24sata.co.yu
Коментара (0) Оставите Ваш коментар Објавите новост
Данас је коначно почело емитовање канала РТ Балкан на платформи МТел у свим градовима Републике Српске....
Посета је организована уз подршку Центра за међународну сарадњу „Руско-балкански дијалог“ и «Руско-балканског центра за пословну сарадњу и културу»....
У априлу у Рафинерији нафте Панчево прерађено 336 хиљада тона сирове нафте...
НИС инвестирао 4,9 милијарди динара у истраживање нафте и гаса...
У Србији је 9. маја 2026. године на ТВ «Belle amie» приказана премијера филма «Мариупољ: Руски град». Овај уникални догађај плански се поклопио са 81. годишњицом победе у Другом...
Скоро 60 одсто Европљана више не сматра Вашингтон поузданим партнером, показује нова анкета фондације Бертелсман...
Остале новости из рубрике »
















